Zo verdient een incentive reis zich terug

Incentive reis
Een incentive reis is dé uitgelezen kans om werknemers te bedanken voor hun harde werk, maar ook te stimuleren en vooral te motiveren om nieuwe doelen te behalen. Niet voor niets betekent incentive een beloning voor het behalen van een doelstelling.

Het organiseren van incentive reizen brengt belangrijke voordelen met zich mee. De reis verdient zichzelf terug. Bent u benieuwd hoe?

Medewerkers en incentive reizen

Allereerst voelen medewerkers zich gewaardeerd als een incentive reis in het verschiet ligt. Het betekent dat hun harde werk gezien en erkend wordt. Werknemers zijn bereid alles in te zetten voor het bedrijf en zien het als een extra motivatie om doelstellingen te behalen. Dit resulteert in hogere omzet én betere prestaties. Wanneer werknemers successen behalen op de werkvloer werkt dat stimulerend en motiverend. Mensen zijn daardoor ook minder snel geneigd om verder te zoeken naar een andere baan want zij halen voldoening uit hun werk.

Verder maakt het werknemers gelukkig om met zijn allen een paar dagen ertussen uit te zijn. Zij krijgen de kans om even te relaxen en leuke activiteiten met elkaar te ondernemen. Een mooie gelegenheid voor teambuilding. Naarmate een team hechter wordt, nemen spanningen af op de werkvloer. Dit heeft ook invloed op het ziekteverzuim van werknemers.

Daarnaast is een incentive perfecte reclame voor het bedrijf. Werknemers zullen mooie en leuke momenten delen met hun vrienden en familie en foto’s plaatsen op sociale media. Hierdoor wordt het bedrijf makkelijker gevonden door toekomstige klanten en werknemers.

Reisorganisatie goMICE organiseert al jaren incentives. Aan de hand van de wensen van de klant, maken zij op maat gemaakte reizen. GoMICE neemt alle taken uit handen en boekt met gemak vliegtickets voor groepen.

GoMICE weet keer op keer een speciale incentive samen te stellen. Voor hen is het belangrijk dat werknemers een onvergetelijke reis krijgen. Zij zetten zich daarom ook met hart en nieren voor klanten in.